Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Oct 2024 16:56:00 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Narva Linnakantselei menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/13206 
aadressile Ida-Viru maakond, Narva linn, 1. Jõe tn 22 (üksikelamu) ja soovib 
teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Ehitusseadustiku § 42 (7) Pädev asutus 
esitab ehitusloa eelnõu vajaduse korral: 1) kooskõlastamiseks asutusele, 
kelle õigusaktist tulenev pädevus on seotud ehitusloa taotluse esemega; 2) 
arvamuse avaldamiseks asutusele või isikule, kelle õigusi või huve võib 
ehitis või ehitamine puudutada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27156751>  (menetlus nr: 
457884), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 07.11.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Narva Linnakantselei) või menetleja (ELLEN UUSKÜLA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister